Ofte stillede spørgsmål
FAQ
Drejer din henvendelse sig om reklamation & returnering, bedes du kontakte os via dette link. Du vil også blive henvist hertil over telefonen.
Levering & Bestilling
Hvor og hvornår kan jeg afhente mine varer, hvis jeg har bestilt til afhentning?
Du kan afhente din bestilling på vores adresse Restrup Kærvej 80, 9240 Nibe, når du modtager en bekræftelse på mail om at din bestilling er klar til afhentning.
Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på chat eller telefon, og så sender vi dig linket til tracking igen.
Hvor er mit Track and Trace nr?
Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på chat eller telefon, og så sender vi dig linket til tracking igen.
Bemærk: Tjek din spamindbakke, da det kan være endt der.
Min pakke står som ‘Ikke registreret’?
Tjek om din ordre er en restordre. I så fald vil dette være, grundet pakken endnu er på vej fra fjernlageret og/eller ikke er hos DAO eller GLS endnu, som manuelt skal scanne hver enkelt pakke. Du vil kunne spore din pakke ligeså snart de scanner den. Er du i tvivl, så kontakt os på chat eller telefon,
Hvad er leveringstiden på PrisPresseren?
Vi har dag-dag levering DAO. Bemærk om en ordre er fra fjernlager, da der er 1-14 hverdages leveringstid. Spørg endelig på f.eks. chatten, hvis du er i tvivl. Chatten er som regel hurtigere end telefonen.
Hvorfor er der ikke flere leveringsmuligheder?
Vi har DAO, fordi det er de mest pålidelige samarbejdspartnere for os.
Har du ikke fået din faktura, eller har du mistet den, kan du anmode om at få den gensendt af os via chatten eller telefon.
Jeg har bestilt flere pakker. Kan de kombineres?
Har du bestilt to ordrer med samme leveringsadresse og ønsker at kombinere dem for at spare en ekstra fragt, kan dette godt lade sig gøre. Det er dog vigtigt, at du tager kontakt til hurtigst muligt over telefonen på dagen tidligst muligt eller over mail dagen inden, så vi kan nå at rettet det. Ellers vil ordren allerede være pakket med en label, som er betalt og derved klar til at blive sendt.
Jeg har ændringer til min ordre – hvad gør jeg?
Har du ændringer (produktændring, adresseændring, levering etc.), tag da kontakt til os hurtigst muligt – gerne over telefonen eller chat. Dette skal dog gøres så tidligt som muligt, så vi kan nå at ændre det inden pakning. Vi kan ikke garanterer, at vi når at ændre ordren, inden den pakkes.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, bør du henvende dig over chat eller telefon hurtigst muligt indenfor dens åbningstid. Dette skal dog gøres så tidligt som muligt, så vi kan nå at ændre det inden pakning. Vi kan ikke garanterer, at vi når at ændre ordren, inden den pakkes.
Returnering & Reklamation
Hvordan returnerer jeg en ordre?
Ønsker du at returnere en pakke pga. reklamation eller fortrudt køb, kan du gøre det til Restrup Kærvej 80, 9240 Nibe. Du bedes kontakte os via dette link. Du vil også blive henvist hertil over telefonen.
Bemærk: Alle returforsendelse anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.
Bemærk også: Ved fortrydelse af køb, skal produktet kunne gensælges i ny stand. Emballagen må derfor ikke være brudt, og det hele skal være i forsvarlig stand, når vi modtager det.
Vigtigt: Alt returnering bør ske med track and trace. Det er afsenders ansvar at sørge for, at pakken når frem. Returforsendelser må ikke ske med DAO, da DAO ikke leverer til erhverv (med mindre vi har aftalt andet).
Hvordan reklamerer jeg over en ordre?
Du bedes kontakte os via dette link. Du vil også blive henvist hertil over telefonen. Alle returforsendelser anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.
Modtager du en vare, som er beskadiget, er det vigtigt, at du underetter os med det samme. Du bedes kontakte os via dette link. Du vil også blive henvist hertil over telefonen.
Hvordan ved jeg i har modtaget min returforsendelse?
Har du sendt med Track and trace, kan du altid spore din forsendelse. Det er afsender ansvar at sørge for, at pakken når frem.
Hvornår hører jeg noget om min retursag?
Der kan være behandlingstid på op til 3 uger på returneringer og reklamationer. Vær opmærksom på, at det kan skyldes, at din pakke ikke er blevet leveret til os. Har du sendt med track and trace, kan du se og dokumentere dens færden. Vi anbefaler derfor ikke brevpost.
Hvilket fragtfirma skal jeg sende retur med?
Vi kan blot anbefale dette, og vi anbefaler et fragtfirma, som tilbyder track and trace, da du i så fald har dokumentation og kan spore dens færden. Vælger du uden track and trace, er der en risiko forbundet med levering; skulle pakken gå tabt.
Vigtigt: Alt returnering bør ske med track and trace. Det er afsenders ansvar at sørge for, at pakken når frem. Returforsendelser må ikke ske med DAO, da DAO ikke leverer til erhverv.