Spar op til 80% på over 50.000 varer via nyhedsbrevet!

Bestil inden 15.30 i hverdagen & modtag pakken dagen efter!

FAQ

Find svar på dine spørgsmål her

Levering & Bestilling

Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på f.eks. mail eller chat, og så sender vi dig linket til tracking igen.

 

Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på f.eks. mail eller chat, og så sender vi dig linket til tracking igen.
Bemærk: Tjek din spamindbakke, da det kan være endt der.

Tjek om din ordre er en restordre. I så fald vil dette være, grundet pakken endnu er på vej fra fjernlageret og/eller ikke er hos DAO eller GLS endnu, som manuelt skal scanne hver enkelt pakke. Du vil kunne spore din pakke ligeså snart de scanner den. Er du i tvivl, så tag kontakt til os.

Vi har dag-dag levering med både DAO & GLS. Vi anbefaler dog DAO, da det er både billigere, samt at DAO leverer i weekenden ligeledes. Bemærk om en ordre er i rest, da der er 1-14 hverdage leveringstid. Spørg endelig på f.eks. chatten, hvis du er i tvivl.

Vi har DAO & GLS, fordi det er de mest pålidelige samarbejdspartnere for os.

Har du ikke fået din faktura, eller har du mistet den, kan du anmode om at få den gensendt af os via chatten eller mail på [email protected]

Har du bestilt to ordre med samme leveringsadresse og ønsker at kombinere dem for at spare en ekstra fragt, kan dette godt lade sig gøre. Det er dog vigtigt, at du tager kontakt til hurtigst muligt over telefonen på dagen tidligst muligt eller over mail dagen inden, så vi kan nå at rettet det. Ellers vil ordren allerede være pakket med en label, som er betalt og derved klar til at blive sendt.

Har du ændringer (produktændring, adresseændring, levering etc.), tag da kontakt til os hurtigst muligt – gerne over telefonen, chat eller mail på [email protected] Dette skal dog gøres så tidligt som muligt, så vi kan nå at ændre det inden pakning. Vi kan ikke garanterer, at vi når at ændre ordren, inden den pakkes.

Ønsker du at annullere din ordre, bør du henvende dig over telefon hurtigst muligt indenfor dens åbningstid. Dette skal dog gøres så tidligt som muligt, så vi kan nå at ændre det inden pakning. Vi kan ikke garanterer, at vi når at ændre ordren, inden den pakkes.

Returnering & Reklamation

Ønsker du at returnere en pakke pga. reklamation eller fortrudt køb, kan du gøre det til Indkildevej 4D 9210 Aalborg. Send en mail til [email protected] først.
Bemærk: Alle returforsendelse anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.
Bemærk også: Ved fortrydelse af køb, skal produktet kunne gensælges i ny stand. Emballagen må derfor ikke være brudt, og det hele skal være i forsvarlig stand, når vi modtager det.

Send os en mail med det samme på [email protected] Alle returforsendelser anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.

Modtager du en vare, som er beskadiget, er det vigtigt, at du underetter os med det samme på [email protected], og tager et billede ligeså snart du modtager pakken.

Har du sendt med Track and trace, kan du altid spore din forsendelse. Det er afsender ansvar at sørge for, at pakken når frem.

Der kan være behandlingstid på op til 3 uger på returneringer og reklamationer. Vær opmærksom på, at det kan skyldes, at din pakke ikke er blevet leveret til os. Har du sendt med track and trace, kan du se og dokumentere dens færden. Vi anbefaler derfor ikke brevpost.

Vi kan blot anbefale dette, og vi anbefaler et fragtfirma, som tilbyder track and trace, da du i så fald har dokumentation og kan spore dens færden. Vælger du uden track and trace, er der en risiko forbundet med levering; skulle pakken gå tabt.